Kundeundersøkelse

I dag gjennomfører AKT kundeundersøkelse på hele Agder. Si din mening om kollektivtilbudet i ditt område, og bli med i trekningen av blant annet et 6 måneders gratis busskort i Agder! Se informasjon om kundeundersøkelsen

Slik bestiller du reisen med AKT Svipp

Slik bestiller du reisen med AKT Svipp

Bestill en reise med app, web eller telefon

Bestilling av reise i AKT Svipp

AKT Svipp er en samkjøringstjeneste som kun kjører på bestilling fra deg, foreløpig i Vågsbygd og Arendal. Du har flere ulike alternative måter å bestille en reise i AKT Svipp på. Du kan bestille reise:

Merk at du uansett bestillingsmåte må ha en telefon som minimum kan motta SMS, slik at vi kan holde kontakt med deg angående gjeldende bestilling, henting og eventuelt andre meldinger knyttet til bestillingen. Du vil på din telefon få melding om statusen på din bestilling med tidspunkter for henting og oppmøte (uavhengig av hvilken bestillingsmåte du foretrekker).  Vi anbefaler likevel at du har en smarttelefon (uavhengig av type/leverandør) for å kunne levere best mulig tjeneste til deg. Bestillingsappen for AKT Svipp fungerer både for Androidtelefoner og IOS (iphone, ipad)

Se hvilke tidspunkt AKT Svipp kjører i Vågsbygd og Arendal

1. Bestill reise i appen AKT Svipp: 

Last ned AKT Svipp fra App Store eller Google Play. Reisen må bestilles mellom kl. 09.00 og kl. 17.00 mandag til lørdag, senest 10 minutter før avreisetidspunkt. Følg stegene for bestilling i appen og oppgi kontaktopplysninger som navn, adresse og fødselsår.

  • Oppgi adresser for hvor du vil hentes og kjøres til.
  • Oppgi om du har med rullestol eller rullator. Vi gjør oppmerksom på at det er plass til én rullestol per reise.
  • Oppgi om du har med følge.
  • Oppgi tidspunkt for når du ønsker å bli hentet eller du ønsker å ankomme servicepunktet.
  • Ønsker du returreise, bestiller du en ny reise på nytt i appen. Ytterligere bestillingsinformasjon finner du i vår app «AKT Svipp»

 

 

 

2. Bestill reise på våre websider:

Alternativt kan du bestille reise i AKT Svipp fra våre websider, se mer informasjon/lenke til bestillingsside nedenfor. Reisen må bestilles mellom kl. 09.00 og kl. 17.00 mandag til lørdag, senest 10 minutter før avreisetidspunkt. Vi anbefaler å laste appen for AKT Svipp og bestille din reise her. Da kan vi kommunisere med deg angående din bestilling gjennom appen. Hvis du likevel foretrekker å bestille via vår websider kan du gå til bestillingssiden for AKT Svipp:

  • Følg stegene for bestilling og oppgi kontaktopplysninger som navn, adresse og fødselsår.
  • Oppgi adresser for hvor du vil hentes og kjøres til.
  • Oppgi om du har med rullestol eller rullator. Vi gjør oppmerksom på at det er plass til én rullestol per reise.
  • Oppgi om du har med følge.
  • Oppgi tidspunkt for når du ønsker å bli hentet eller du ønsker å ankomme servicepunktet.
  • Ønsker du returreise, bestiller du en ny reise på nytt.

Bestillingsside web AKT Svipp

3. Bestill reise på bestillingstelefon: 

Du kan også nå våre kundekonsulenter på telefon for å bestille din reise. Reisen må bestilles mellom kl. 09.00 og kl. 17.00 mandag til fredag, lørdag mellom kl 10.00-17:00, på telefon 907 16 815. Bestilling senest 60 minutter før avreisetidspunkt. Ved bestilling må du oppgi:

  • Navn, adresse og fødselsår
  • Ønsket tidspunkt for henting og eventuelt retur 
  • Om du har med følge og/eller rullestol/rullator

Personvern i AKT Svipp

Les mer om hvordan vi behandler personopplysninger i AKT Svipp