Nye priser 1. februar/koronavirus

1. februar endres prisene på AKTs billetter, se oversikt over nye priser. Fra 9. desember er det påbudt å bruke munnbind på kollektivtransport hvor det ikke er mulig å holde 1 meter avstand. Nattbusser innstilles i Kristiansandsområdet. Se gjeldende reiseråd og info om koronaviruset i kollektivtrafikken  

Kundesenter Kristiansand

Kundesenter Kristiansand

AKT sine kundesentre selger busskort og gir informasjon om rutetider i Agder. Her utleveres også hittegods fra bussene.  

Kundesenter Kristiansand

Agder kollektivtrafikk har ansvaret for driften av kundesentrene i Agder. Kundesentrene selger busskort og gir informasjon om rutetider i Agderfylkene. På kundesentrene utleveres hittegods fra busselskapene som kjører i de respektive områdene.

Vær oppmerksom på at våre kundesentre har endrede åpningstider i ferier og offentlige fridager.

AKT Kristiansand (kundesenter)

Besøksadresse: Tollbodgata 22, 4611 Kristiansand, t; 38 03 83 00 /177

Åpningstider kundesenter Kristiansand
Dag Åpningstider
Mandag-fredag 09:00-16:00
Lørdag Stengt
Søndag Stengt

Ruteopplysningen i Agder (tlf 177)

Agder kollektivtrafikk er ansvarlig for ruteopplysningen i Agderfylkene. Ruteopplysningen holder til i Tollbodgata 22. Det er også våre kundeveiledere som besvarer forespørsler til ruteopplysningstelefonen 177. Du kan også kontakte vårt kundesenter på telefon 38 03 83 00

Åpningstider tlf 177
Dag Åpningstider tlf 177
Mandag - fredag 07:00-18:00
Lørdag Stengt
Søndag Stengt


Kontaktskjema

Hvis du ikke ønsker eller har mulighet til å oppsøke et av våre kundesentre, kan du kontakte oss via vårt kontaktskjema. Her tar vi i mot dine synspunkter på kollektivtrafikken på Agder. Du kan stille spørsmål, komme med forslag eller gi oss en konkret tilbakemelding i form av ros og ris.