Ruteendringer ved åpning av ny E39

Når ny E39 åpner i Søgne, medfører dette endringer i rutetilbudet fra 28. november. Ny info for linje 43, 44, 45, 46 Les om endringer etter åpning av ny E39

Kundesenter Kristiansand

Kundesenter Kristiansand

AKT sine kundesentre selger busskort og gir informasjon om rutetider i Agder. Her utleveres også hittegods fra bussene.  

Kundesenter Kristiansand

Agder kollektivtrafikk har ansvaret for driften av kundesentrene i Agder. Kundesentrene selger busskort og gir informasjon om rutetider i Agderfylkene. På kundesentrene utleveres hittegods fra busselskapene som kjører i de respektive områdene.

Vær oppmerksom på at våre kundesentre har endrede åpningstider i ferier og offentlige fridager.

AKT Kristiansand (kundesenter)

Besøksadresse: Tollbodgata 22, 4611 Kristiansand

Telefon 38 03 83 00 /177

Åpningstider kundesenter Kristiansand
Dag Åpningstider
Mandag-fredag 09:00-16:00
Lørdag Stengt
Søndag Stengt

Ruteopplysningen i Agder (tlf 177)

Agder kollektivtrafikk er ansvarlig for ruteopplysningen i Agderfylkene. Ruteopplysningen holder til i Tollbodgata 22. Det er også våre kundeveiledere som besvarer forespørsler til ruteopplysningstelefonen 177. Du kan også kontakte vårt kundesenter på telefon 38 03 83 00

Åpningstider tlf 177
Dag Åpningstider tlf 177
Mandag - fredag 07:00-18:00
Lørdag Stengt
Søndag Stengt


Kontaktskjema

Hvis du ikke ønsker eller har mulighet til å oppsøke et av våre kundesentre, kan du kontakte oss via vårt kontaktskjema. Her tar vi i mot dine synspunkter på kollektivtrafikken på Agder. Du kan stille spørsmål, komme med forslag eller gi oss en konkret tilbakemelding i form av ros og ris.