Kundesenter Lyngdal

AKT sine kundesentre selger busskort og gir informasjon om rutetider i Agder. Her utleveres også hittegods fra bussene.  

Kundesenteret i Lyngdal stenger 19. desember 2025

Vårt kundesenter i Lyngdal stenger 19. desember 2025. Etter denne datoen kan du benytte AKT Nettbutikk for kjøp og oppdatering av periodebilletter. Du finner informasjon om rutetider i vår reiseplanlegger eller i våre ruteplaner. Mistet noe på bussen? Se informasjon om hittegods og gjenglemte ting. For ruteopplysning og andre kundehenvendelser, ring telefon 177 (mandag -fredag kl 07:00-18:00).  Husk at du kan fylle på reisekortet og oppdatere reisekortet om bord på bussen. På bussen kan du betale med bankkort eller kontanter.

Kundesenter Lyngdal

Agder kollektivtrafikk har ansvaret for driften av kundesentrene i Agder. Kundesentrene selger busskort og gir informasjon om rutetider i Agderfylkene. På kundesentrene får du informasjon om hittegods fra busselskapene som kjører i de respektive områdene.

Vær oppmerksom på at våre kundesentre har endrede åpningstider i ferier og offentlige fridager. 

AKT Lyngdal (kundesenter og rutebilstasjon)

Besøksadresse: Stasjonsgt. 12, 4580 Lyngdal, (rutebilstasjonen), t: 38 34 70 70
 

Åpningstider kundesenter Lyngdal
DagKundesenterVentehall
Mandag-onsdag-fredag10:00-15:0006:00-18:00
Tirsdag og torsdagStengt06:00-18:00
LørdagStengt08:00-18:00
SøndagStengt14:00-18:00

Ruteopplysningen i Agder (tlf 177)

Agder kollektivtrafikk er ansvarlig for ruteopplysningen i Agderfylkene. Ruteopplysningen holder til i Tollbodgata 22. Det er også våre kundeveiledere som besvarer forespørsler til ruteopplysningstelefonen 177. Du kan også kontakte vårt kundesenter på telefon 38 03 83 00

Åpningstider tlf 177
DagÅpningstider tlf 177
Mandag - fredag07:00-18:00
LørdagStengt
SøndagStengt

Kontaktskjema

Hvis du ikke ønsker eller har mulighet til å oppsøke et av våre kundesentre, kan du kontakte oss via vårt kontaktskjema. Her tar vi i mot dine synspunkter på kollektivtrafikken på Agder. Du kan stille spørsmål, komme med forslag eller gi oss en konkret tilbakemelding i form av ros og ris.