
Ros, ris og klager
Her kan du gi oss ros, ris eller tilbakemelding på dine opplevelser i kollektivtrafikken.
Hvis din henvendelse gjelder forhold knyttet til en spesifikk avgang, linje eller holdeplass (og som krever oppfølging via tredjepart/busselskap) er det viktig at du fyller ut feltene så nøyaktig som mulig. Våre busselskaper kan kun følge opp en sak så lenge det foreligger konkrete opplysninger som gjør at hendelsen kan identifiseres. Hendelser som ikke er mulig å identifisere, vil kun bli oversendt tredjepart til informasjon og som en del av det kontinuerlige forbedringsarbeidet. Vi forbeholder oss retten til å ta kontakt med deg for innhenting av mer informasjon, hvis vi ser at det er uklarheter i utfylling av skjema.
NB! Det er for tiden problemer med autentiseringsfeltet i bunn av skjema. Fyll inn to vilkårlige bokstaver i dette feltet og trykk send, meldingen vil dermed komme gjennom!
* = obligatoriske felt
NB! Når du har trykket SEND kan det, avhengig av din nettverksforbindelse, ta noe tid før bildet forsvinner. Du behøver ikke trykke SEND flere ganger, skjemaet er registrert hos AKT.